Smiink!

Idag har jag varit buusig. Jätte busig faktiskt! Jag har då beställt smink för 53 euro (495 kr). Men det var otroligt mycket för priset & bra kvalitéts smink så det var faktiskt sååå värt det. Undra om min karl blir arg på mig och ba "Sanni! Smink för över 50 euro wtf!?". Hiihi men struntsamma det är ändå från min egna ficka så. Minns en gång när jag köpte en foundation för nästan 500 spänn förut från Bodystore, provade en gång och det var den sämsta jag provat. Gissa om man hade ångest då. Ah men i alla fall jag är sååå glad för att jag har viljat ha dessa grejer i kanske 3 år om inte typ flera år?
Det jag i alla fall har beställt är:
Bh Cosmetics, Contour & Blush
För att framhäva konturerna mer i ansiktet. Högpigmenterat puder som ger möjligheter till rouge, skuggning och concealer applicering.
                           
Blush Professional, 88 Colour Eyeshadow Palette
88 stycken ögonskuggor som är matta med skimmer.
Coastal Scents Brush Set
5 olika borstar (börjar från vänster sida)
Foundation (Gethår)
Eye Shadow (Hästhår)
Blender (Hästhår)
Concealer (Syntetiskthår)
Angled Liner (Syntetiskthår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback