Rosa pantern

Hej alla söta läsare! idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt, men det är ju så när man varken har jobb eller skola. Men det kommer snart så! Det har varit 20 grader ute, trots att det bara har varit mooln plus blåst som vanligt. -.- Har pratat med Malin i tele och hennes bebis är beräknat till januari! :) Så roligt! Typ alla mina tjejkompisar får barn i samma tidpunkt haha! Jätte kul ju. :) Bara jag som är kvar känns det som. ^^ Som sagt så har jag inte gjort något speciellt idag. Bara sminkat mig (det blev en rosaskimrande sminkning). :) Rosaögonskugga är fint för speciellt grönögda girls då den rosa färgen gör ögonfärgen mer grön! Vad tycker ni? :) börjar bli brun också!
 Ser ni att det verkligen gör mina gröna ögon ännu grönare? Blev så nöjd!
 
 
 Xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback