Redan söndag!

Idag vaknade vi vid halv 12. :P Jätte dåligt väder idag, bara helt molnigt. Tänkte prova mitt nya smink idag men det blev inte så. Istället blev det att uppdatera mitt webcamprogram på datan från youcam 4 till 6an. (såå mycket bättre!) Sen blev det mer tråkgöra, att rensa alla e-post från hotmailen, plus att rensa några bilder på datan, tog bort gamla nagellacket från fingrarna & bädda. Sen åt vi frukost givetvis. Men däremot en !otroligt! rolig sak har jag gjort idag! Pratat med min syssling Iza! <3 Åhhh shit vi har inte pratat på evigheter!! Det blir ju tyvärr lätt så när hon flyttade till Norge och jag flyttade till Finland. Min tvillingsjäl. <3 Känns så jäkla underbart att höra Izas röst igen. <3 Nu ska jag måla mina naglar, får se vilken färg det blir. ;) Hoppas ni haft en trevlig helg!
 
Eftersom att jag inte tagit någon/några bilder idag så blir det selfies från onsdags. xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback