Om finska testet igår:

Skrev aldrig igår för att jag vaknade tidigt vid halv 6, åt frukost med babe & fixade mig. Sen skjutsade Toms mami mig till Salpaus i stan där jag gjorde finska test både muntligt, skriftligt och att lyssna. Lärarinnan frågade mig vad jag egentligen gör där för att det är mest för invandrare som inte kan finska alls. Jag ba "jag vet inte jag vill börja plugga så då sa arbetsförmedlingen att jag ska kolla min finska" och hon sa: "men varför sa dom inte att du ska göra finska testet där i skolan? Vi kan inte lära dig någonting. Du kan för bra finska redan." Men sen sa hon aja men vi gör testet då. :p Gick jätte bra! Tog bara 2 timmar för att det var mattetest också och allt möjligt! Men men. :) Efter testet drog jag och Marie till min sparbank där jag trodde jag hade 300 euro men jag hade tydligen över 400 euro så det var en nice överraskning! Men jag kunde inte få dom kontant och jag hade inte min andra banks banknr så fick bli en annan gång. :p När vi hade varit i banken drog vi till k-citymarket och handlade lite käk sen till Robin Hood för att hon skulle köpa jord. :) Efter all "äventyr" :p åkte vi hem och jag drack en kopp kaffe, pratade mies Malin i 45 min tror jag och däckade i sängen. Älskling kom hem efter jobbet och la sig brevid mig och höll om mig. Så mysig Tom!! <3 Min !! <33  och sen så somnade jag igen haha. Vaknade och gjorde middag, spelade the Sims 4 sen gick jag och tom oss <33
älskar dig!!! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback