Mys söndag!

Jag och älskling åkte moppe till Orimattila och handlade maat på K-market. Vi köpte bland annat chiafrön, sojamjölk, sojagrädde, vegansk ost, veganskt smör, sojagurt med två olika smaker, sesamolja, soja proteinpulver osv osv. :) Vilket hälsofreak jag är asså hihi!!! Ajuste jag läste på lättas smörpaket igår att det innehåller gelatin. Så vidrigt!! Så ni vegetarianer, pescetarianer & pollotarianer.. Titta vad smöret innehåller, det kan vara fett från ko & gris. Euwwwwww! Skulle sätta recept idag på hur man gör egen vegansk ost, nötmjölk & vegansk smör. Idag lägger jag endast upp ett recept i nästa inlägg. Imorgon lägger jag upp de andra två. Efter det ska jag sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback