Lycka!

Hello Sweeties! Jag och min kuppe vaknade vid halv 10 idag. Toms föräldrar åkte på bröllop plus hans syrra för att hon skulle sjunga där så vi fick lite egen tid. Det vi gjorde.var vattna blommorna, tvätta en minibuss plus en bil, jag diskade också och babe hämtade ved. Efter det åt vi lite frulle sen blev det en öl i solen. Så himla varmt idag! Var från 25 till säkert över 30 grader. Sommaren är här! :) Vid halv 6 åkte jag och Tom moppe till Tokman (en butik) i Orimattila för att hämta mitt paket jag beställde från Pretty.fi . Blev väldigt chockad faktiskt för att jag beställde sminket i förrgår & redan igår fick jag sms att paketet redan var framme!! Det tog mindre än en dag! Ska absolut beställa smink därifrån fleer gånger. Ikväll åkte jag och My moppe också. (Hon körde) . Mitt i skogen på nån grus väg och gasade på max. Hahah shit vad kul det var. Vi stannade på vägen för att ta foton. :) Efter det blev det laxsoppa m bröd till middag och sen fler bärs i solen. :) ajuste vi bastade nyss också! nu ska jag och Tom äta kvällsmat och sen blir det mys. <3 Goodnighty och ha en fortsatt trevlig helg! :) Här kommer lite bilder från idag:
 
Mitt underbara smink som kom med posten. <3



Underbara crocks eller hur det stavas som jag fick av Toms mamii. :) Så fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback