Klänningsromantik och tjejproblem

Hejsan! Idag har jag inte gjort något speciellt. Bara sminkat mig, pratat i tele, diskat, ätit lite melon, tittat på när kuppen mekar och sånna där saker. :) Igår kom min klänning som jag beställde  förra veckan! Wiie äntligen! Testade den och man ser riktigt gotisk, mörk, evil glamorös och ahh som en riktig rockstar helt enkelt. That i like alot! Ska ha på mig den på fredag så då får ni se hur den ser ut på! ;D Aajuste igår hände det mig ett riktigt girlie-problem då! Som jag aldrig råkat ut för. Okej kolla bilden;
En tampong utan snöre? What a hell liksom?! Är det meningen att man ska trycka ut den eller vad haha. Som ni ser på bilden så grävde jag i den men nepp inget snöre. Nu ska jag i alla fall förbereda skogschampinjoner och sojakorv. För att nu ska det grillas i solen. ;) här kommer lite selfies från nyss. Pussen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback