Igår <3

Hade fullt upp igår så hann inte blogga. Igår hade jag och baby våran ett årsdag. <3 När han kom hem efter jobbet så gav han mig ett handgjort ljus som han själv har gjort på jobbet. Den var så himla fin! Så himla gulligt! <3 Vi drack öl i solen först och sen så fick vi skjuts till Stan (Lahti). När vi kom till stan så handlade vi först bärs, en varsin sallad, rotfrukschips och nektariner i S-Market. När vi hade handlat färdigt gick vi till Lahti hamn och satt vid kanten av vattnet och åt plus drack lite. Sen när vi hade suttit där ett tag gick vi till en park brevid som heter Vesijärvi. Första gången jag var där, riktig vackert. :) Senare kom Toms pappa och hämtade oss och sen började vi plantera träd på tomten med hans föräldrar och efter det blev det några bärs ännu mer. Sen gick vi och la oss. :) jag älskar dig Tom Lauren, hoppas på ett liv med dig förevigt babe. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback