Godaste jag ätit någonsin!

Godkväll mina lurviga läsare! Idag vaknade jag halv 6 med min hane som börjar bli en vana nu hihi! Drack lite kaffe, babe drog till jobbet och jag & hans mami sökte skolor till mig! Alla linjer jag ville gå var såklart fullproppade, min vanliga tur när det gäller plugg har jag märkt så valde bara några linjer. Får ta det som finns helt enkelt och sen när det kommer någon plats dit jag vill är det bara hoppa av. Äh orkar inte ens skriva om det. Får se hur det går i alla fall. Någonting positivt är i alla fall att jag och min hane har sökt lägenhet så får se hur det går! :) ja idag har jag bara gjort allmänna vardags grejer. Det är ju så när man inte har jobb eller skola. :/ men det kommer! Idag gav i alla fall Toms pappa mig solros halva heter dom! Bästa jag ätit i mitt liv! Verkar vara något ryskt! Det är malda solroskärnor och socker plus olja dom har tryckt till en massa och torkat. Tom sa också ba OMG det här är det bästa jag ätit! Jag ba jag sa ju det!!! Nu ska jag fortsätta äta det och mysa med min kung. ;) natti natti
Visst ser det ut som ihoppressad gödsel typ? Asså irl ser det disgusting ut men omg det är det godaste ever!

En skev selfie från idag haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback