Beställt en klänning!

Så himla glad över klänningen jag beställde nyss. Riktigt sexig som passar både till vardags & fest. Sorry btw för att jag inte skrev igår! Var typ överallt igår och kom hem vid 17 och då var det bara att duscha, laga mat osv. Jag och Toms mamma var i allllaaa affärer i hela stan kändes det som plus banken osv osv osv. Om jag skulle skriva ner dagen igår skulle det nog bli en halv bok så. Men det var inget speciellt vad vi gjorde. Massor av äranden bara. 
Idag vaknade jag vid 10 eller halv 11. Var ganska trött efter dessa två dagar då jag gjort så sjukt mycket. I alla fall idag så dammsög jag, pratade med Henrik i tele, fixade lite på rummet, beställde den där klänningen som sagt, lagat middag,  käkat frulle också såklar, sippat på kaffe & hängt vid datan typ.
Här är klänningen jag beställde idag för 30 euro. Vad tycker ni? Värt eller inte? Jag tycker det var fett värt det i alla fall. ;)
Det fanns helsvart också men jag tyckte faktiskt ovanligt nog att det var mycket snyggare med det ljusa under! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback