Uttråkad!

Hallå people! :)
Jag känner mig verkligen jätte rastlös och uttråkad, då är det verkligen den bästa tiden på dygnet att blogga! Ikväll så har jag bla pluggat geografi & kollat på Guccis, Dolce & gabbanas & Chanels hemsidor, vad de har för handväskor. (Den dagen jag har överdrivet mycket pengar så ska jag fan köpa mig en sån handväska!!). Guccis väskor var som "whatever -.-", men det fanns däremot en väska på Chanel som jag halvt dog för och massor på Dolce & gabbana! Åhh vad suktad man blir. Men det känns ändå såhär.. en väska för flera tusen. Det är ju sjuuuuuukt egentligen! Men ska man ha nått bra m kvalité så är det väl lika bra och sätta pengar på det? Juste jag skaffade mig videofyme nyss också. Jag kanske börjar slänga upp några videon på bloggen då och då? (; Njaah eller det får vi se haha, pallar man det liksom?
Från Dolce & gabbana:

 
 
Vilken är den absolut snyggaste? Jag kan fan inte välja själv. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback