The day before yesterday.

Förrgår:
Jag vaknade, fixade mig och drog till skolan. Jag skrev ett geografiprov om USA och jag fick alla rätt. :) Jag fick sluta 40 min tidigare för att lärarna skulle ha möte så de va nice. Btw jag käkade en fet köttfärs-pizza med lök till lunch, mhm!!!! Efter skolan så tänkte jag "fan vad nice nu drar jag & tränar", men så blev det inte. Jag hann åka till Hellasgården innan morsan sa att hon inte ens va hemma. Så jag blev sjukt irriterad och fick åka hem, men det var ändå sjukt nice att åka hem för min älskling hade redan kommit efter jobbet. :) Vi myste lite och han somnade framför tvn nästan direkt. Han ba "väck mig om 45 min.". Jag försökte flera gånger men han ville inte vakna så jag lät han sova i 3 timmar haha. Under tiden så satt jag bara och nördade vid datan typ. När mitt hjärta vaknade så drog vi till Orminge och handlade mat & hem igen. Vi kollade på tv ett tag sen så käkade vi kvällsmat och sen sov vi typ. En helt lugn dag helt enkelt. Socialtjänsten ringde mig under dagen också och man blir alltid lika förbannad för att dom är efterblivna. Men de sa att jag ska få matpengar & busskortspengar i alla fall (för att jag inte bor med mina föräldrar och de inte kan försörja mig). Det var fan på tiden att man fick pengar kan man ju säga, men det räcker direkt inte långt. Aja.. Det var ju en bra grej som de lyckades med dehär 19 åren de har varit och härjat i mitt liv. One fucking hallelujah-moment I will tell yah!
En dålig cambild från förra året dårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback