Sjukt nice dagar! :)

Går igenom dagarna lite snabbt nu dååå. :)
 
Tisdag (4e sept)
*Jag städade förfullt.
* Älskling & jag plockade kantareller!
*Sen blev det bara chillout resten av dagen.
 
Onsdag (5e sept)
*Jag åkte till min gamla skola, Ess-gymnasiet och skrev in mig. :)
*Älskling åkte på kryssning med jobbet så jag passade på att träffa Johanna och OJ OJ vad kul vi hade. :) Vi var hemma hos henne och käkade mat, jag pluggade kollade på film tillsammans sen så sov jag där. :) Jag köpte även kaktusfikon som vi testade för första gången. Det smakade som pumpa blandat med vattenmelon typ? Det var i alla fall gott till glass :p Men om ni köper dom så akta deras stickor som dom hae, dom går in i händerna och är kvar i flera timmar och svider. Haha fett irriterande det va.
 
Torsdag (6e sept)
Jag vaknade ju upp hos Johanna och vi var jääkligt partysugna! Jag duschade sen fixade vi oss. Så vi drog till Steak house på Götgatan och käkade natchos m dip och revbensspjäll m tomat-salsa och drack en bira. Efter det så drog vi till en krog i T-centralen och spelade på en maskin och krökade mer. :P Sen bytte vi krog yttligare en gång till After i Gamla stan. :) Hahaha fan vad kul jag och Johanna hade överallt.. herregud! :D När vi hade druckit klart så mötte vi älskling i Slussen, och vi blev även stoppade av polisen (operation gåsen) haha. Vi ba vafan vi har ju krökat hela dagen och Robban kom från en kryssning idag, konstigt att vi såg "fuckade" ut? xD Ja efter vi blev stoppade så köpte Johanna kräftor, vitlöksbröd och lime. Vi drog till Johanna efter och hade kräftskiva. :) Najs najs. jag och älskling sov över där och vi hade det skit kul som vanligt!
 
Fredag (7e sept)
Vi vaknade hos Johanna, jag och Johanna gick och handlade frukost (jag köpte billys pizzor, ameikanska blåbär och bakelser haha!) sen käkade vi. Vi va bara hemma hos Johanna och softade framför tvn. Sen så skulle vi till Lännersta, jag & älskling hem å Johanna till en polare där. Då va busschaffören en idiot. Vi hoppade på 474 i Slussen. Vi trodde att den skulle åka till Nacka trafikplats & jag hade en remsa så jag sa "Nacka trafikplats" sen så åkte chaffören förbi stationen bara så jag gick fram till busschaffören och ba "Hallå jag skulle ju av här?" han: "jaa men man kan inte hoppa av i Nacka trafikplats, bara hoppa på.". jag: "men vafan jag sa ju Nacka trafik plats när du stämplade, kunde du inte sagt det då?". Så vi fick åka till Gustavsberg och byta buss till Orminge och sen åka till Lännersta. Herreguttan asså. -.- När vi kom hem så sov vi nästan direkt. :p
 
Lördag (8e sept)
Jag och älskling var bara hemma och hade en sån sjukt mysig dag! Jag bastade också med Kenta och min farmor. :) Underbar dag. <3
 
Söndag (9e sept)
Jag har bara varit hemma, softat. Baby åkte och va med en polare och jag har bara varit här och tagit det allmänt lugnt helt enkelt. :)

En dricka som jag köpte när jag var m Johanna. xD

Svamp!

Johanna på Steak house. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback