Mötet gick bra igår & nu sätter plugget även igång igen!

Nämen tjenare! Bloggade aldrig när jag kom hem igår. Affärsmötet gick jättebra! :) Det var en kvinna som pratade om hur allting går till och hur allting fungerar på Forever living och jag blev helt tagen. Hon berättade även om deras produkter & dom har ju världsklass! Jag har aldrig testat någon av produkterna, men jag pratade med min coach idag på tele & hon sa att hon ska skicka provprodukter. ;) Forever living har en produkt (ett kosttillskott) som heter Forever argi+ och hon som höll mötet sa att det är en nobelpristagare som till och med säger att det det är det bästa som finns i marknaden, någonsin! Jag säljer det nu också, glöm inte det! ;) Ja, mötet gick i alla fall jätte bra!!! Jag är sjuukt taggad på att sälja & jag kommer börja skriva om produkterna i min blogg, vilka produkter som är populärast och vad jag tycker om de osv osv. :) Hihi!!! :) Efter mötet igår så mötte jag upp mitt underbara hjärta i Slussen sen så åkte vi till Hemköp i Lännersta & efter det så gick vi hem. :) Min farmor gjorde världens bästa soppa igår (vitkålsoppa m köttfärs), så vi käkade det när vi kom hem sen så pratade jag med Johanna i tele i en evighet. Underbart samtal! :D Sen så myste jag med älskling. (; 
 
Idag.. så lämnade Anette(min gamla mentor som är min mentor nu igen) ett röstmeddelande där hon sa "Du måste komma hit & skriva in dig i skolan på papper sen börjar du igen." Yäääy! Nu ska jag läsa upp gymnasiebetygen också. :) Jag ska åka dit imorgon och börja. ;) Jag har inte ens käkat än eller borstat tänderna än för att jag har läst på om alla produkter och pratat med mamma i tele och allt möjligt! Det är bara business in my head right now! Nu måste jag göra massor av annat viktigt. Hörs people!
Forever Argi+
 Kom ihåg att kommentera om ni har frågor eller är intresserade av någon produkt! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback