Mitt allra första affärsmöte idag!

Goodmorning sunshines! Jag vaknade kl 10, jag har käkat frukost och försökt få tag i min coach men hon svarar inte haha. Det är nämligen affärsmöte ikväll så jag har bara en fråga till henne först bara. :) Jag har värsta problemet, har inget busskort men min morsa ska komma hit och ge mig 200 spänn till ett busskort med då fattas det ju 290 spänn på det också.. Min farmor är inte hemma och jag försöker få tag på henne också & fråga om jag kan låna pengar. Ahh det är lite panik känsla och jag blir ganska stressad av att bara skriva det här nu. Haha.. men det löser sig nog alltid! Lite drygt bara att det här händer just nu när jag ska på mitt första affärsmöte. xD Som om jag inte är nog nervös liksom? ÄHHHHHHH allting kommer gå bra!! Fick btw mina vita jeans tillbaka av Liza som jag köpte från USA 2008. ÄNTLIGEN! Min faster har lånat dom i 3-4 år nu. Jag har bett om dom säkert 50 gånger & äntligen så får jag dom. Naiz! Jag tänkte ha på mig dom idag på affärsmötet men jag måste sy dom lite först. Jag vill att dom ska sitta ännu tajtare vid låren och vaderna, då blir dom ännu pörrigare. ;) Vi hörs senare, hugs! 

Nya toppen som jag fick av Liza igår. Den sitter helt perfekt & tajt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback