Jag vill till Helldone festivalen iår! :'(

Hejhej levande varelser!
Igår när jag var hos mamma så sa hon att hon ville köpa Aloe Berry Nectar (Aloe vera dricka med smak av äpple & tranbär),Aloe MSM Gel & när jag sa att Aloe Propolis creme var bra för min hud så sa hon att hon kunde köpa den till mig av mig haha! Gud så häärligt, jag blev jätte glad. (: När jag kom hem så var älskling hemma och vi hade det lika underbart mysigt, kul och nice som alltid. Åhh min kärlek!! :) <3
 
Idag i alla fall så har jag åkt bil med min farmor, vi åkte bla till min skola & hämtade busskort och gjorde andra ärenden. När vi kom hem så käkade vi & jag ringde älskling och ba "åhhh jag saknar dig!!" han: "jag vill också bara komma hem och vara med dig.". Awww! Han är så söt, min manliga flyttgubbe! ;) Stackars han sa att han hade ont i ryggen för att han har burit frysar idag. :(  Förresten JAG VILL TILL HELLDONE FESTIVALEN I OKTOBER I HELSINGFORS! :((((((((( HIM som jag är helt besatt av sen mååå-nga år tillbaka ska spela där 4 dagar irad & The 69 eyes som jag var helt besatt av förut & massa andra rockband. Jag kommer fan börja gråta snart, så mycket vill jag dit! Alltså seriöst! :( Men men det kommer inte hända.. har ju inga pengar............ Jaja, nu ska jag göra en hemmagjord avoccado ansiktsmask & ringa min coach.




Outfit igår, fick linnet av Johanna förut. Så jävla snygg! Den sitter inte tajt utan ganska slappt och det gör den så mysig! Samtidigt som den är jätte kvinnlig. Jag börjar lära mig att det inte alltid behöver sitta tajt för att vara kvinnligt. ;D Höhö.
Aloe Berry Nectar
...Och alla kunder ska ju då veta att om man inte är nöjd med produkten som man köpt av mig så kan man lämna tillbaka den inom 90 dagar. Du får alla pengarna tillbaka och förpackningen kan vara helt tom. Har dock hört att ingen har varit missnöjd med sin produkt från Forever. ;) Så de så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback