Förrgår! :)

I förrgår...
så sov jag sjukt länge! Drog inte ens till skolan bara för att vi hade krökat så mycket dagen innan. Men jag sa till min metor redan att jag antagligen inte skulle komma och hon ba "jaja" . :p Älskling åkte till jobbet skit tidigt och sov typ ingenting under natten fast han var helt förstörd dagen innan. Så jävla duktig..! Det är bara jag som är otroligt lat när det gäller skolan kanske? Men jag visste ändå att om jag åkte dit så skulle jag bara sitta där och se allmänt bakfull ut och inte palla plugga ändå. Jaja.. När älskling kom hem så drog vi till skogen med Nippi & Nappi & plockade Karl-Johan & kantareller. Katterna va med oss en timme, åhh jag älskar när katterna följer med i skogen! :) Sen när vi kom hem så gjorde vi nudlar och wok med kokosmjölk, bambuskott, bönor, sparris, tonfisk & svampen. Sjukt gott blev det! :) Ja det var min torsdag det!
Mina små älsklingar :) Har ingen aning om varför bilderna blev suddiga. Antingen var det jävligt fuktigt ute eller nått? För bilden jag tog på maten efteråt blev ju bra. Ähh, w/e :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback