Bastu-kväll m familjen och brödbakning.


Tjuuhoo! Vet ni? Igår vid typ 11 på kvällen så bestämde jag mig för att möta Emilia och Kenta i stan. Så vi var på Debaser i Gamla stan. Jag blev bjuden på 2 bira av Kenta, ganska trevligt faktiskt. :) Efter utgången så blev det Donken för andra gången på den dagen haha! Sen drog vi hem, jag kom hem halv 5 på natten. Har inga bilder från krogen, hade inga batterier till att fota, höhö.
*
Idag så vaknade jag så sent som halv 2. Det blev frukost med älskling och efter det blev det att bara slappa framför tvn. Jag fick ett as nice linne av min faster Liza idag, hon var precis i Turkiet. Jag visar det imorgon! (: Jag har bakat Ciabatta idag (bröd för er som inte hajjade det). Jag gjorde inte allting från grunden själv utan det var ett färdigblandat paket med mjöler som jag fick från mamma förut. Det vart faktiskt riktigt lyckat! :) Efter brödbakningen så lagade jag mat till mig och älskling och gjorde hans lunchlåda tills imorrn.  Robban åkte sen till en polare och jag stannade hemma och bastade med min familj + Emilia, Jussi & Ammelie. Nice! När jag hade bastat klart så kom älskling tillbaka sen så kollade vi på Jungelboken 2. ;D Nu ska jag borsta tänderna och sova. Nighty nighty!

Brödet innan gräddning. Äpplen i en skål breved btw. ;p Min farmor gjorde äppelpaj idag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback