17/9, lång sov-dag och häng i stan m krapparna!

Igår.. så sov jag till klockan 13 ! Vaknade av att älskling plingade på dörrklockan som en galning och ringde till hemtelefonen som en psykopat! :) Så jag gick i slowmotion ner för trappan och älskling ba "sover du fortfarande grisen?!" ba "mhhhhhhh, tyst". Hahah. Sen så skuttade vi in till duschen och sen käkade vi. :) Jag fixade mig och vi drog till stan och träffade Pallo & Marcus. Vi satt ute på en bänk i stan och snackade skit och så. :) Sen blev det Donken & Pallo käkade, åå när han hade käkat klart så drog vi hem till Marcus. Så va vi där ett tag och kollade på videon på youtube, umgicks och så. Sen så drog jag, Pallo & älskling till affären och sen så drog vi heeem. :) Jag å älskling lagade spansk korv m pasta. Sjukt gott! 
Inga bilder från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback