16/9, Konferens-träff m Forever & förläsningar!

Your generated text image
Jag vaknade vid 6, käkade en fet frukost m älskling, fixade mig osv. Sen så fick jag skjuts av min farmor till Norra bantorget. (Tur att hon skulle till en väninna i närheten ^^). Jag träffade min coach och hennes man i Scandic hotel kl halv 9, när dom käkade frukost. Så jag satt och drack kaffe med dem i en halvtimme. Min coach gav en Forever-kasse till mig med Aloe berry nectar i och sa att jag får den gratis som jag ska få dricka. Så snällt! :) Sen så gick vi till City conferens centre på en förläsning som handlade om våran nya produkt Forever Ulta Shake!! :) Det är en protein shake som är GRYM att ha som mellan-mål eller efter du tränat. Den är gjord på sojabönor som har ett högvärdigt proteininnehåll och färre kalorier. Finns i två olika smaker, vanilj & choklad. Det var en som hette Mats som presenterade den här produkten och han har jobbat med näring & hälsa i ca 25 år!! Så han vet nog vad han pratar om. ;) En burk räcker till 21 shake-ar & priset för varje shake blir ca 15 kr styck. :) Vill du köpa en burk av mig så kommentera! Våra produkter finns inte i butik! Om du inte är nöjd med produkten så har du 90 dagar på dig att lämna tillbaka den. Förpackningen kan vara tom men du får alla pengar tillbaka ändå! Det är våran kundgaranti. (: Man kan köpa en flaska till som är jätte smart med sil såklart som du kan göra din shake med. :) Jag fick testa båda smakerna och de var jätte goda! :) Mats pratade jätte mycket om hur kroppen & hjärnan fungerar osv om man inte äter rätt. Han var jätte rolig och han fick alla att skratta hela tiden. Inte en tråkig förläsning om man säger då. :) När den var slut så var det paus, då gick jag till 7-eleven och pratade i telefon m pappa ett tag. :) Sen när pausen var slut så var det en till förläsning om Forever ultra shake, efter det så var det en till om affärer och sedan var det massor av folk som hade tagit examen via Forever som fick ställa sig på scenen och herregud vilken energi alla människor hade! :) Jag sa det till min coach att "alla har en sån energi här!", Marita: "Jaa alla tror ju att vi tagit något, men det är denhär aloe veran vet du! Alla här går på aloe vera!" Hahaha. När alla förläsningar var slut vid halv 3 så stannade jag kvar ett tag och hälsade på andra från Forever. :) Sen så drog jag till Slussen, tänkte åka till Älta för att träna men jag orkade inte vänta på bussen i 19 min för att åka dit. -.- Jag ringde min farmor och hon var precis påväg hem från sin vännina så hon hämtade upp mig och sen drog vi hem. :) Älskling var inte hemma utan på AIK match, så jag käkade och softade och var jätte seg. Sen så ville han att jag skulle möta honom i Nacka forum, så jag gjorde det. :) Vi handlade nötter, dadlar & japansk mix. Sen drog vi hem & tog det lugnt. :)
 


Protein-shake!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback