Varför jag slutar blogga på Scandalbeauties.

Ja det är ganska många anledningar. Jag är helt enkelt inte den typen av tjejen. Visst, jag älskar att fixa mig mycket, klä mig utmanande och sexigt, ta 1000 bilder på mig själv i flera timmar aa ni vet! But that's not the only part of me. Men jag älskar även att visa vilka jävla växthelveten jag har planterat, visa att dom har växt 1 cm på en dag. (Vilket inte man kan blogga om på SB). Jag älskar att ta bilder på mina katter och bomba bloggen med 100 kattbilder, dom är en stor del av mitt liv, har alltid varit. (Vilket inte man kan blogga om på SB). Jag älskar att skriva tusen rader om dom som betyder mycket för mig på ett inlägg. (Vilket inte man kan blogga om på SB, för det enda dom vill se är your body och dom skiter i resten). Jag älskar att visa bilder på min pojkvän och skriva alla puttisnutti saker om honom. (Vilket inte man kan blogga om på SB) Jag vill kunna sätta bilder på min 9 åriga underbara kusin, hon är som en syster för mig!. (Vilket inte man kan blogga om på SB, för att man inte får sätta bilder på barn där. Ganska uppenbart) Jag vill kunna ta en bildjävel på vad jag har ätit! Hallå jag är Drottningen när det gäller mat, HEHE! Klart jag vill visa det jag är grym på! (Vilket inte man kan blogga om på SB, man fick nyligen ett mejl från dom att man ska sluta med det). Jag vill visa vad jag har shoppat till folk som faktiskt vill läsa om det, inte till killar som bara bläddrar vidare like "whatfuckingever".  Jag vill blogga om mina skönhetstips, spa-recept, hudtips osv! JAG VILL VA MIG SJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLVVVV SKA DET VA SÅ SVÅRT?!!!!!!!!!! Och det kan jag vara genom min HELT EGNA blogg. Så de så! PUSS!
Och bara för att jävlas med SB så gör vi det genom att sätta upp den fulaste bilden jag kunde hitta på mig själv!
Tack o hejjjjjjjj!

Kommentarer
Postat av: Din Mickan <3

Good giirl!! gör vad du trivs med, trots att du la upp fina bilder på sb är de roligare för tex mig å läsa om hur de går för dig med allt å sånt ist för bara porrisbilder <3

2012-05-14 @ 12:08:37
Postat av: Sanni

Haha aw sötnos! :) <3

2012-05-14 @ 17:46:24
URL: http://sannikolari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback