Tisdag kväll.

Resten av min tisdag:
Åkte och mötte älskling i Slussen efter hans jobb. Medans jag stod och vänta på honom så såg jag 2 duvor som parade sig haha. Vi åkte till Skärholmen och träffade en av hans kompisar ett tag, efter det så åkte jag och älskling till Liljeholmen. Vi träffade älsklings barndomsvän Pallo där. Så vi köpte en dricka sen så satte vi oss på gräset vid en sjö där. Vi var väl där ett bra tag och bara softade. :) När det började bli kallt så drog vi till Odenplan och käkade på ett kebabställe. Älskling bjöd mig på kebabrulle. Fett nice. :) Sen kom Marcus dit och när vi hade käkat klart så drog vi hem till Marcus och hängde där. Vi bara softade, snackade skit och hade kul. :) Jag och älskling kom hem rätt sent sen. En rolig dag helt enkelt. :)
En bild från mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback