SUN(ni)DAY 20/5

Babe & jag vaknade runt 12, dagen började väl inte som den bästa dagen. Jag var på skit kefft humör för att jag ligger så jävla dåligt ställt nu. (ekonomiskt) Jag har INGET smink förutom ögonskugga, läppglans/läppstift och en kajal. Jag har inga träningskor, inga riktiga träningskläder, inga sommarskor, inga klackskor, bara EN BH som passar, jag har inte tankat på min mobil på typ en månad, ajuste min mobil har gått sönder nu också.. så har ingen, den la bara av.. bara sådär! (grattis) Så jag har ingen mobil heller.. Jag skulle behöva nya mjukisar också, mina börjar bli överdrivet utslitna, få hål. Jag har inte ens en bikinitopp för att mina pattar växer hela jävla tiden!!!  Skulle behöva strumpor också. (Hatar den där blicken främmande människor ger mig, att jag är en dum bimbo som inte fattar ett skit). Människor ska bara veta. Mitt senaste studiebidrag som jag fick så kunde jag inte slösa pengarna på viktiga saker om man säger så. Mycket av pengarna gick till mat. (För att det inte fanns någon mat hemma.) Jag önskar ibland att jag var som alla andra som har föräldrar som har pengar, snarare sagt.. ett "normalt" liv. Fast nej.. Allt som jag gått/går igenom, gör mig.. så jävla.. MYCKET.. starkare.. än vad många någonsin kommer att bli. Den här jävla sorgen och ilskan blir ibland så stark att jag har lust att ställa mig på ett berg. Skrika. Så ilskan och sorgen ba exploderar ut från min kropp, det blir ett ljus som lyser runt hela mig.  Jag blir en stjärna, stark. (Det är jag som är solen mmkey?) Jag blir fulländad. Jag blir den krigaren, som VET att jag har en lång väg kvar. Haha fan vad långt det här blev nu!

 

Jaaja.. Efter att jag bröt ihop så fixade jag mig sen så drog vi till min farmor. Min faster firade sin 32 års dag, fast hon fyllde egentligen dagen efter. Min farmor hade gjort smörgåstårta och gräddtårta. <3 Najs! Resten av dagen så spelade jag och älskling monopol och tog det lugnt. Hahah. Jag fick typ frispel, jag är en keff förlorare alltså. :P Sen sov vi här. Mys. :)

 


Lyssna helst på låten medans ni läser inlägget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

be strong girl!

2012-05-22 @ 23:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback