Solen skiner!

Skrev aldrig igår kväll.. Älskling kom som vanligt från jobbet och vi tog det bara lugnt på kvällen, gick till affären och somnade tidigt. :) Däremot så kom älskling hem med massor av godis så vi kunde inte sluta äta typ. :( Helt sjukt gott. Men nu har vi två bestämt oss för att inte äta godis på vardagar och bara på helger. Men det kommer nog gå bra, i alla fall för mig. Jag har ju börjat träna nu så är peppad som fan på att vara hälsosam. :)
I alla fall! NY DAG IDAG! Tjaaaaaaaa! Haha. Soligt väder som fan och jag är jätte glad. (förutom all skit jag fått höra sen jag vaknade.) Vaknade när älskling skulle till jobbet, och efter han drog så satt jag vid datan i 2 timmar sen däckade jag igen haha. Vaknade av att morsan skrek på mig sen har jag hört henne skrika och skrika och skrika och skrika och skrika och skrika och skrika. Fortfarande skriker hon faktiskt. MEN, det är bara att stänga av och koppla bort så att man inte blir så förbannad och ser svart och flippar ur. :) Nu ska jag äta någonting och dricka te sen ska jag plugga kemi och historia. Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback