onsdag, 23/5

Jag fixade mig och drog till skolan och pluggade engelska. Efter det så drog jag till Nacka forum för att köpa ett par svarta ballerina skor. När jag var i centrumet så stötte jag på min barndomsvän Linnea. :) vi gick i samma klass från 2an till 8an. Så vi satte oss ute i solen ett bra tag och snackade skit. Hon följde med mig till New yorker när jag köpte skorna och efter det tog vi samma buss. :) jag träffade Heidi på bussen också! Sen kom jag hem till min farmor, jag var inte där så länge. Umgicks lite med henne bara tills jag skulle möta älskling i sickla. Vi drog hem sen ville Babe pumpa fotbollen i Statoil så vi gick dit. Han köpte ett par solbrillor till mig. Tack älsk! :* sen blev det att handla mat. Vi gjorde en fet skink och ost sallad plus halloumi. :) sen var det bara mys resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback