Lördag, 19/5

Jag och älskling käkade frukost sen efter de så drog jag till gymmet och solade solarium i 20 min plus tränade kondition i 40 min. Gjorde av med 400 kalorier igen, naiz! Efter gymmet så duschade jag och baby tillsammans ;) sen åt vi bakpotatis med tonfiskröra. Asfräscht! När vi hade ätit så började jag fixa mig sen drog vi till Sveavägen och mötte upp Marcus och Pallo. Vi softade och snackade lite skit sen så spelade vi fotboll i flera timmar. :) Senare på kvällen så drog vi hem. Så det blev en lugn träningslördag för min del kan man säga. x) Sist jag drack var den 5e maj, skönt det känns att göra annat än att dricka. Big NO to alcohol, för det mesta. Så jävla trött så skiten. Euw!!!!!


2O11, oktober. U got that body bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback