Irriterande morgon.


Godmorgon! Vaknade vid 9 av att morsan började skrika "börja söka jobb nu då om du inte ska till skolan.". Fett irriterande, visst jag går inte till skolan men jag ska i alla fall se till att bli klar med betygen. Jag håller ju på med det hela tiden! Vad fan är problemet? Sen är det inte så jävla kul att gå till skolan heller när man aldrig har egna cigg, inga pengar på telefonen, inte ens en ögonbrynspenna, jag har har inte ens puder, en bra hårborste, en kamm, inte ens en jävla puderborste, ingen mascara ingenting! Det är inte så kul att leva över huvud fucking taget just nu! Jag har inte ens ett par sommarskor eller ballerina skor. Ska jag åka till stan där min skola ligger utan ögonbryn eller? Sen kan jag inte ens borsta mitt hår ordentligt för att jag har en dålig jävla plast barnborste. HELVETE HELLER. Hatar att vara fattig, det tar så jävla mycket på psyket konstant. Man vill inte ens träffa sina polare för att man kan inte ens göra någonting med dem jag kan inte ge dom det dom ger mig. Mitt liv suger just nu när det gäller ekonomiskt och ALLTING kretsar runt pengar så det är rätt svårt att ha huvudet högt för tillfället. Aja nog med mitt depp-talk, stackars min pojkvän som fick höra mitt gråtande i telefon nyss. Men det är han som håller mitt huvud uppe, du är bäst älskling! <3
Käkade frukost (müsli med jordgubbsfil) för ett tag sen. Ska göra te nu och sen ska jag ner till gymmet (FLEX) i centrum och fråga lite grejer om deras erbjudande som dom har nu. Hoppas jag redan kan börja gymma och sola redan idag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback