Grattis till mitt livs första kort! :D

Hellooo!
Vet ni?! Idag har jag skaffat mitt första gymkort. Skrev under på 1 år, åhh vad jag är taggad! :) Solade solarium och tränade direkt efter jag skrev under kontraktet. Idag tränade jag bara kondition, tänkte att det skulle va en bra början. Det var det också! Det kändes som att varenda por svettades och det är ju ett bra tecken. ;D Powerwalk-ade det snabbaste man kunde i 20 min sen så blev det cykel det snabbaste jag orkade i 20 min. Gjorde av med 400 kalorier så det är ju bra. När jag kom hem så pressade jag en halv lime i vatten. Limevatten <3 Nu sitter jag och väntar på att morsan ska bli klar med maten sen blir det ett nice bad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback