Blodgrape och rabarber.

När jag och pojkvännen vaknade så gjorde vi frukost, jag käkade rostat bröd med te. Sen tänkte vi dra till Historiska museet men det blev för sent ändå och bajs så vi sket i det. Haha. Vi drog till Gullmarsplan för att älskling skulle hämta ur pengar sen drog vi till mataffären i Älta och köpte mat. :) Vi gjorde klyft potatis, fjärilskotlett, hemmagjord vitlökssmör och stekte massor av olika svampar med massor av smör och salt sen blev det en kryddig beasås till. Fyyyfaaan vad gott det var! Köttet var helt mört, mhm!! Fast innan vi började med maten käkade vi rabarber som vi doppade i socker. Snacka om flashback! Längtar tills min farmors rabarber är klara så hon kan göra rabarberpaj Efter maten så däckade jag stenhårt i 2 timmar medans älskling satt och spela playstation 2.  Sen vaknade jag och vi har bara softat. Som kvällsmat blev det rostade mackor, svartvinbärste och blodgrape med lite socker på. Vi har käkat som kungar idag kan jag säga er!
Åhh jag har fortfarande inte tränat sen första dagen. Imorgon blir det en timmes träning kan jag säga er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback