21/5 monday.

Jag vaknade vid halv 6, när älskling skulle till jobbet. Då var min farmor vaken också så vi umgicks på morgonen och hon gjorde oboy till mig. (a) Ja.. jag är farmors bebis fortfarande, kommer alltid att vara! Mummos (Mummo, farmor på finska) finska granne hälsade på min farmor och vi käkade smörgåstårta och drack kaffe, snackade om livet. Sen så smörjde jag in mig i jordgubbs bodybutter och solade jag på altanen och somnade i solen max en halvtimme, vaknade över att det blev fett molnigt haha. Sen fortsatte jag sola när solen ploppa upp igen. :) Efter det så hoppade jag in i duschen och fixade mig, taggade till Sickla station för att möta älskling. :) <3 Vi taggade hem och han rensade alla hans grejer och vi rensade i våran källare och kastade en gammal säng till grovsoprummet. Älskling bar hela sängen själv på ryggen! Jag ba "älskling förstör inte du ryggen nu? :(" Han: "Nä inte om man bär rätt. ;) Jag är för fan flyttgubbe Sanni, jag bär tunga grejer varje dag." Man ba ÅHHHH ÄKTA KARL man har skaffat sig som har ett äkta mansjobb. MIN!!!!! Efter allt rensande så drog vi till Tyresö C och handlade mat. Sen drog vi hem och lagade kyckling, ris m currysås. Fett länge sen sist. :)  Efter det så softade vi och hade hårdporr. Hahaha sjuk jag är som skriver det. Men vaddå vi har sex varje dag, lika naturligt som att äta mat och sova vafan!
Jag i januari eller februari.. Nångång i år var det i alla fall, vem bryr sig!? x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha baby, vilka grejer du skriver :) fast de är ju sant ;) sötnosen min

2012-05-24 @ 14:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback