Vart är Sverige påväg? Helvetet mest troligt.

Jag är så jävla arg, ledsen, chockerad, jag känner mig så jävla orättvist behandlad, förtvivlad och helt enkelt sviken av detta vidriga samhället de svenska politikerna har skapat. Varje gång jag läser sånna här artiklar så skakar jag, jag darrar i hela kroppen av ilska och rädsla på hur det svenska samhället kommer att bli (och hur det har blivit). Varje gång jag läser en sån här artikel om hur det FAKTISKT går till i det här landet så börjar jag gråta, jag blir helt hysterisk och jag har faktiskt lust att argumentera med varenda vidriga politiker som har orsakat det här! (Jag skulle vinna STENHÅRT). Det är därför folk inte vågar lyssna på vad SD har att säga för att dom är rädda för sanningen. Tänk dig alla äldre som bor på äldreboenden i Sverige som har byggt upp det här landet. VAD FAN FÅR DOM?! Dom får väl kanske ca 7000 i månaden, mycket pengar går till medicin. Det är väl för fan DOM som ska ha pengar om någon. Dom förtjänar miljoner. Vad i helvete såg jag på nyheterna för någon månad sen? Jo att en kärring på ett äldreboende DOG pågrund av NÄRINGSBRIST för att hon hade fått för lite och för dålig mat. Ja det är faktiskt Sverige jag skriver om. Googla? Man får höra hela tiden vad som händer på de svenska äldreboenden förfan, det är alltid något skit. Sätt pengarna på de som byggt upp landet, på de som FÖRTJÄNAR DET och det allra viktigaste: PÅ SVENSKARNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Åtminstonde så kan ni väl förfan ge dom näringsrik mat och anställa folk med riktig svenska som de åtminstånde kan förstå! ALLTSÅ FUCK DE SVENSKA POLITIKERNA, GO SD!Nu kanske ni fattar varför jag är upprörd:
Jag tog bara det som jag tyckte var viktigast från artikeln. Länk: http://www.friatider.se/invandrare-kan-tacka-nej-till-jobb-far-behalla-bidragen-anda

Kommentarer
Postat av: Suck

Stackars lilla flicka som tror du har koll, du har ingen aning vad du pratar om. Den där artikeln är ett skämt, taget från en rasistisk skämtsida. I princip allt som står där är överdrivet eller felaktigt, skrivet för att dumma människor som du ska tro på det. Du säger att man ska anställa svenskar för att arbeta på äldrevården? Hur många svenskar tror du vill ha det arbetet? Varför går inte du och jobbar där då??

Nej precis, för utan invandrarna hade det inte funnits ett skit av äldrevården i det här landet, fattar du inte det? Det är invandrarna som arbetar skiten ur sig på sådana platser och får extremt dåliga löner och värdelösa förhållanden.



Folk lyssnar på SD, men de som har något i skallen och ser hur mycket de ljuger och smutskastar slutar lyssna efter ett tag för det är bara dynga dom slänger ur sig, men fortsätt lyssna du, och tro att allt du läser och hör är sanningen. Jag kan slå hål på varenda argument du kommer med, du som tror du kan vinna STENHÅRT mot en politiker.



Pinsamt att människor ska bli så vilseledda och naiva.

Svar: Jag har koll, det är du som inte har koll. Nej artikeln är inget skämt och hemsidan är igen rasist sida, det är en nyhetshemsida som skriver fakta och inte påhitt som Expressen & Aftonbladet. :p "Du säger att man ska anställa svenskar för att arbeta på äldrevården?" Hahaha nej det har jag inte skrivit för att jag är inte rasist. Jag skrev att dom borde sätta folk på arbete inom äldreomsorgen som faktiskt KAN tala svenska PÅ RIKTIGT så att de förstår. För vet du vad..? En 90 årig svensk kvinna/man som redan kanske är lite förvirrad pga demens förstår faktiskt inte ett jäkla smack av vad en invandrare med brytning säger. I've been there, sett det med egna ögon! Har som sagt jobbat inom den branschen i 3 veckor, och tro mig dom 3 veckorna räckte gott & väl för att se vad som faktiskt sker där. ;) "Hur många svenskar tror du vill ha det arbetet?" Jag vet om många som jobbat eller jobbar inom den branschen. Det är väl inget fel på att jobba med de äldre? :s Usch vilken känslokall människa du är.. Du blir en gång själv gammal, då kommer du ta tillbaka det du skrev nyss när du sitter där gammal och ensam. Det är MÅNGA som vill jobba där! Inte tillräckligt med svenskar bara. Invandrare får väl fasiken jobba hur mycket dom vill inom äldreomsorgen i Sverige för att det behövs, men dom kan väl för i helvete lära sig språket först! "Varför går inte du och jobbar där då?" Jag har faktiskt sökt som personlig assistent när jag var arbetslös nyligen men ett annat jobb hann före! ;) Hahaha alltså du vet inte ens vad du gaggar om ens. Skönt det känns när man är överlägsen och bäst förresten. :) Puss lover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sanni Kolari

2012-08-20 @ 15:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback