R <3 S

Your generated text image
Kom hem för inte så överdrivet länge sen, älskling är snaart här. <3 Han kommer sent från jobbet bara för att han har jobbat i Småland, åhh min porr flyttgubbe du är! ;) Jag fick 200 spänn av mamma idag, oväntat men jävligt behövande. Det gick bra på gymmet idag, jag körde på lika hårt som vanligt. Jag tränade ben & mage idag. :) Efter träningen så käkade jag älggryta med massor av lök och kantareller m potatis. Fyfan vad gott det var. Inte nån jävla proteinpulver pannkakor här inte. Nej riktigt jävla kött ska det va. Ska hoppa i säng om ett tag när gullet är här. Vi hörs imorgon, tjooho.

Jag på bussen idag, det ser ut som att jag har värsta pannan. Hahah! Vem fan bryr sig egentligen.  :)

Morsans nya maskin, chailatte.. mhm!

Äkta mat efter gymmet! MHMMMMMMM !


Nu kom älskling!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIIE. Godnatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback