Måndag, 13/8.


Älskling hade inte jobb den här dagen så vi softade bara hela dagen. :) Tidigt på kvällen så åkte jag, min farmor och älskling till Toini (min mormors syster) i Orminge. Eftersom att jag fyller år snart så hade min mormor skickat presenter till mig från Finland. Jag fick trosor, godis, pengar (men pengarna var tvungen att gå till min farmor) och så fick jag två paket till av både min mormor & Toini. Ska öppna dom nångång sen. :p När vi hade varit där i en timme så åkte jag och Robban vidare och träffade hans gamla arbetskollega och umgicks med han ett tag. :) Sen åkte vi hem och myste! Hihi.
Bilder från dagen: (jag orkar faktiskt inte vända bilderna just nu! haha)

Älskling! <3


Lill-prinsen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback