Jag börjar att blogga igen då!

Hellllllllllllu, jag tänkte börja blogga igen för nu har jag alltid tillgång till internet (vilket jag inte hade förut) så då var det liksom ingen idé. Men nu när jag vet att jag har det 24/7 så why not?
Jag vaknade tidigt idag när älskling skulle till jobbet så jag var vaken ett tag och kollade på tv, sen däckade jag igen och vaknade halv 9. Nu ska jag dra till Nacka forum med min farmor sen ska jag kanskkkkkkkkke ta upp träningen igen och åka till Älta. Det vore ju faktiskt bra.. får se. Skriver ikväll! Har bråttom. Puss! (Irriterande att man inte kan sätta upp bilder på bloggen via luren -.-)

Började tänka på att "jaa man kanske ska sätta en allvarlig bild för att om man gör minsta lilla pose så är man ju tydligen det ena och det andra och då tror man tydligen för mycket om sig själv." Hade helt enkelt lust att sätta en allvarlig bild så jag kunde sätta den där piken på dom som öppnar käften för mycket. Jag får höra rykten om bitches hela tiden som snackar om mig. Sötisar. <3 You just making me famous. Bild från 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback