I'm back!

Jag har haft en blogg-paus på 18 dagar men nu är jag tillbaka! Jag kände att jag helt enkelt inte bara haft lust eller ork till bloggen men nu kör jag igen. :) Mycket har hänt under tiden jag inte har bloggat.

Jag har fyllt 19, haft fest, fått ett jobb som återförsäljare på Foreverling, shoppat, krogen, fått snygga kläder av mina vänner, jag har fått huuur mycket presenter som helst av hur många som helst, jag ska börja på min gamla skola igen (ESS-gymnasiet) och plugga gymnasiebetyg, jag har vunnit 100 spänn på bingolotto!, jag har varit barnvakt med älskling åt hans systers dotter och hejåå-hå! Det är en hel lista. :p

Här kommer det några bilder från dessa dagar! :)



Jag och Iza på bussen. :)

Jag den 25e när jag firade min 19års dag. :)

Mina änglar!

;D

Until we die, holding hands! <3

När jag var barnvakt åt älsklings systerdotter igår i Gamla stan. :)

När jag var barnvakt åt henne tillsammans med älskling några dagar tidigare. :)

Me n ma babe ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback