Första gången jag & älskling plockar svamp tsm!

Igår så vaknade jag kl 8, fixade mig lite och åkte till Sickla på ett möte kl 10. Jag träffade en arbetsvägledare och hon var jätte snäll. Vi snackade lite om hur mina framtidplaner såg ut och jag var där eftersom att jag var tvungen för soc. Jag håller nämnligen på att ansöka ekonomiskt bidrag från soc eftersom att jag är arbetssökande. Jag har ju liksom inte pengar alls, kan inte göra någonting. Så jag måste ju! Efter det lämnade jag en lapp på soc och så drog jag till Nacka forum och tänkte dra hem (jag stötte på Ogge och Maanu också), men då ringde älskling. Han sa att han skulle göra en grej i stan så jag hoppade på bussen där han satt så drog vi ditt och så skulle han göra ett ärende i Solna. Efter det så drog vi hem, vi (jag ;)..) plockade gula kantareller och lingon plus blåbär i skogen. Sen när vi kom in igen så stekte vi kantarellerna i jätte mycket smör och salt & käkade det med keso som kvällsmat. Mhhm! Sjukt gooott.
Lite biiilder från igår också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback