9/8-2012, Tors dag!

Jag vaknade halv 12 idag. :P Jag fixade mig och drog till tandläkaren, jag trodde dom skulle fixa ett hål men dom ville bara boka en ny tid? Wtf liksom? Aja.. Efter det så försökte jag plinga på hos Sandruu men hon var inte hemma :(, så jag taggade till morsan. Hon har köpt en maskin som man kan göra chailatte, choklad, moccachino (stavning?) osv. Fett gott! Så jag drack en chailatte. Nu ska jag tvätta bort sminket & dra till gymmet. Ska sola och styrketräna. Tog upp träningen i måndags, skönt att komma igång igen och träna 3 gånger i veckan. :) Nej nu vill jag dra dit!! :D Skriver ikväll och lägger även upp lite bilder från idag. Ha det sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback