Träningsvärk & en lugn fredag.

Your generated text image
Jag vaknade sjukt sent idag, kl 12 haha... Nästan direkt när jag vaknade så drog jag & min farmor till Orminge och handlade. Jag hjälpte henne att hitta speciella glödlampor som hon behövde och så. :) Sen köpte hon ett shampoo till mig som jag ville ha. ^^ Head and shoulders, den orangea som reparerar håret. Efter det så åkte vi hem och jag var bara hemma och softade. På kvällen gick jag och älskling till affären, köpte cigg & snacks! Jag ville ha rostade pumpa-kärnor och baby ostbågar haha. :p Jaa vi har helt enkelt bara haft en helt lugn fredag. Klockan är 12 på natten nu och mitt hjärta ligger i sängen och snarkar, (jag hör gullet nu). Faaan kom på att jag ska vakna halv 7 imorgon, goonatt!!!!
Kärnor & Roberts tumme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback