Världens bästa lypsyl enligt mig!

Nu när hösten är här och vintern påväg så måste jag rekommendera världens bästa lypsyl! (enligt mig) ;)
 
Det är lika bra i stark sol och blåst som i vinterkyla
(innehåller inte vatten). Kombinationen Aloe vera, jojobaolja och bivax gör att läpparna får maximal fukt och
blir mjuka utan flagor. Aloe Lips är enkel att ha i fickan eller handväskan och passar hela familjen. Kan också användas på nagelband och som praktisk första-hjälpen vid till exempel klåda av insektsstick. Jag tycker personligen att den är bättre än den vanliga lypsylen och vaselin. Testa själv! ;)
 
Innehåll:
Aloe Barbadensis Gel (stabiliserad Aloe Vera Gel), Simmondsia Chinensis Oil (jojobaolja), Petrolatum, Octyl Hydroxystearate, Cera Alba (bivax), Candelilla Cera (candelilla-vax), Myristyl Myristate, Cera Carnauba (Carnaubavax), Ozokerite, Flavor, Allantoin, Propylparaben.
Aloe Lips 1 st
Volym: 4,25 g
Pris: 45 kr

Kan köpas av mig och den är så unik att den inte ens finns på butik. Kommentera om du är intresserad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback