Two days ago.

Your generated text image(2a okt)
 Dagen började med att nörda framför datan. Efter det så duschade jag och fixade mig, käkade god finsk mat! Sen kom älskling hem efter jobbet. Vi hängde ett tag tills jag drog till Nacka Forum och shoppade accessoarer plus nagellack! :) Det blev en leopard hårklämma, ett par stora löv-örhängen, en ring med en uggla på och nagelack från Depends nya höst-kollektion (#334). Yääy! :) Kände verkligen att jag behövde nya örhängen eftersom att jag bara hade ett par stora örhängen. -.- Jag hade inte någon ring alls, nu har jag en i alla fall som jag kan smycka handen med ibland, gäller även hårklämman... Hade inte en sån heller. x) Efter shoppingen så drog jag på föreläsning på Forever i Kungsholmen. Det var bara bas-produkt träning. :) Var på en sån sist också så nu kan jag allt om det där hihi!! När jag var klar på föreläsningen så mötte jag älskling i Slussen. Vi köpte lite mat sen drog vi hem! :) Kom hem ungefär halv 11 på kvällen. (:
Bilder från dagen
 

Dom här örhängena fast guld-färgade. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback