Irriterande dag!

Igår:
Ingenting blev som planerat överhuvudtaget. Jag tänkte ha mina pörr skor men det var så jäkla blött på vägen vid mig (vill inte att skorna förstörs), men sen när jag drog till skolan så var vägarna i stan inte alls blöta så jag blev så jävla förbannad över att jag inte tog dem! Det var en helt perfekt dag när det inte skulle regna alls, men det regnade ju i för sig dagen innan så det var väl lika bra att jag inte tog på mig pumpsen. Jag var i skolan som sagt, käkade sushi till lunch och pluggade svenska plus religion. Efter skolan så fixade jag en viktig grej och sen drog jag till Älta. Jag var med morsan ett tag tills jag gick till gymmet och solade & tränade kondition. Jag skulle ju styrketränat också såklart men jag var så jävla förbannad pga en anledning (både på skorna och yttligare en sak). Jag försökte styrketräna ändå och skulle börja köra bröst, men då var maskinen inställt till killar och jag försökte fixa den men snurrgrejen satt så jävla hårt och mina händer svettades ju efter konditionen så det gick inte. Hela gymmet var proppfullt och alla maskiner var upptagna som jag skulle använda. Jag var redan grovt förbannad när jag kom dit så allting som hände på gymmet (att jag inte kunde fixa den där maskinjäveln och att det var fullt) gjorde mig ännu mer förbannad. När jag är arg så kan jag inte koncentrera mig överhuvudtaget, det finns inte på världskartan. Spelar ingen roll om jag är i skolan, gymmet eller hemma. All energi går åt till att vara förbannad och mer än så är det inte. Alla mina planeringar går bokstavligt talat åt helvete och likaså min dag. Efter gymmet så taggade jag tillbaka till morsan, drack två koppar kaffe, käkade och hade inte alls lust att dra någonstans så jag stannade kvar och softade. Jag drog hemåt senare än planerat pga allt och såklart blev det så sent att jag inte skulle hinnat baka eller göra min hemmagjorda ansiktsmask. När jag kom hem så städade jag, kollade på tv och däckade i princip.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback