Blame it on my A.D.D babe.

Har inte orkat blogga på länge (jag får mina perioder som ni kanske har märkt :p). Allting flyter på som vanligt, jag pluggar, tränar, är med killen och polare osv. Livet är just nu ganska neutralt och allmänt höstigt bara. Har väl inte gjort något jätte speciellt på senaste. Har däremot köpt ett par riktigt PÖRRIGA svarta pumps som jag dog för! Så till alla skoälskare: Checka in imorgon! Har dock ännu inte gått ut med dem men imorgon så ska det inte regna, då kan jag passa på att använda dem till skolan! Fotar dem imorgon för er. ;) . Ska även börja blogga från mobilen nu också förresten, så det är niize. Imorgon så blir det att baka & göra ett nytt recept på en ansiktsmask, så att blogga om det blir såklart av med massor av bilder! Åhh jag är så jäkla glad över att det är höst! Vädret är helt sjukt mysigt och när som helst så är det halloween, då blir det god halloween mat och att baka! Så sjukt mysigt att göra pumpa lyktor och all pyssel seriöst! :) Älskar den här månaden, det kan inte bli mer harmoniskt. Hörs imorgon people!
 
And the queen is back! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback