4/10, kanel-bullens dag!

Your generated text image
Ett tag efter jag hade vaknat så fick jag jätte ont i magen! Det varade runt 20--30 min och jag kunde nästan inte röra mig, det gjorde riktigt ont. Så åkte till Slussen, men då var det lunchtid i skolan och Sandra hade råkat försova mig så jag gick hem till henne. Vi pratade om massor av skit sen så drog vi till plugget. Efter skolan så drog jag och Sandra hem till henne, jag var där ett tag tills jag åkte hem. Bussresan hemåt var ju så jävla störd! xD Först var det två brudar (brats) som snackade. Den ena ba "Asså shiit!!! Vet du vad jag såg idag?!?! Asså omg det är det vidrigaste jag sett i hela mitt liv jag skämtar inte! Det var en gubbe som käkade en bulle.. Veet du vad han gjorde?!?! Han hade ett glas vatten sen så DOPPADE han bullen i vattnet så den blev helt mjuk typ. Vet du vad han gjorde sen när han käkade upp bullen? Asså seriöst jag höll på att spy!!!! Han drack upp vattnet som hade massa bullsmulor typ. Assså shiiit det var det vidrigaste jag sett!!!!". Sen så sa hon att det var det vidrigaste hon har sett ungefär 40 gånger till. Hennes kompis ba "omg shiiit vad äckligt!!!!". Det värsta var ju att dom var över 20 bast. Jag hade lust att ge dom båda så mycket stryk att de dog, på riktigt. Om det skulle varit lagligt så skulle jag faktiskt gjort det, utan tvekan. :) Det var inte det enda som hände på den bussresan. Det var även en thaikille som satt brevid mig som började babbla som en dåre och han lät mig inte vara. Han tog  tag i min hand typ 2 gånger och jag blev förbannad och han ba "sorry are you gonna call the police?". Man ba asså...?!? LÅT MIG VAA! Jag sa till han femtio gånger att jag vill bara komma hem efter skolan i lugn och ro och att jag har kille. Sen fick han världens ångest och var tyst i flera hållplatser tills han började säga "sorry your so beautiful." 50 gånger till. -.- 
 
Min farmor och barnen började baka bullar när jag kom hem, så självklart så åt jag kanel-bullar! Resten av dagen var lugn och den tillbringades med älskling & familjen som vanligt. :)
Bild från google. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback