3/10, skola, te, träning å mys.

Your generated text image
 Jag fixade mig och drog till skolan. :) På lunchen så käkade jag, Sandra och våran svensklärare sushi & när vi hade käkat klart så gick vi in till en te-butik på Hornsgatan. Eva köpte te till skolan och jag och Sandra fick välja en smak. Då valde vi grönt pärl-te med smak av jasmin. (Pärlor ger en tur och lycka) :p Efter skolis så drog jag till Älta, var med morsan och sen så tränade jag rygg, bröst och mage. Jag var hos morsan efter träningen också och käkade osv. Sen så blev det hemgång & älskling var hemma. Det blev bara mys :)

Den här tjejen betyder så otroligt mycket för mig! Åhh gud så underbar hon är. <3 http://sundralia.devote.se

Man fick egentligen inte ta foto i te-butiken, men jag hann ta ett innan hon sa till! :)
 

Kommentarer
Postat av: sankra

<333333

2012-10-10 @ 20:35:02
URL: http://sundralia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback